maandag 23 juli 2007

-- 2007 April + Salviatrip Luuk

April 2007

Salviatrip van Luuk

* L: Dr zit iets onder mn schoen. Iets van prikkeldraad. Lijkt wel rubber! *

* L zwaait met zn armen in de lucht
K: Wat ben je aan het doen?
L: Ja ik zie allemaal luchtlagen, en die kun je zo mengen! *

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
APRIL APRIL APRIL

* Kim volgde de bevelen van de bewegingswetenschappers Peer en Mel op. Kim was weer heel lang aan het gaan want ze volgde de instructies verkeerd op.. *

* SP: Als je bij de sjoffie komt.. (bedoelt koffiesjop) *

* SP: Bart is een schele pantoffel *

* SP: Wa hebben jullie eiglijk thuis gezegd toen jullie aan het afteren waren?
K: Ik was bij Mel en Mel was bij mij
Mel: En ik was aan het ontbijten bij Kim
K: En ik was aan het lunchen bij Mel
Mel: En ik was tv aan het kijken
K: En ik was aan het slapen *

* Peer zegt iets (onbelangrijks)..
Peer serieus: Kon iemand dat verstaan of niet? *

* Frank L: Stonden ze zo met messen achter hem, hij rennen als n gek! Da was best eh… raar jah.. *

* A: Ey Luuk we zouden eiglijk mijn doosje gaan plastificeren *

* Rik: Ik denk dat ik een sms relatie met mn schoonmoeder begin *

* Hai ik ben Hay ik ben high *

* William tieten?! Is t niet wat laat voor de puberteit?? *

* William is zo dom als da die schraal is *

* A: Ben je dr verliefd op?
K: Nee da kan tog nie!
A: Nee…. Ma da zou tog kunne? *

* A heeft een droge mond: Ik wil zo’n sproeiertje op mn tong *

* K: Zou da een mannelijke zijn?
A: Wa?!
K: Die plant! *


* K: Wa sta jij nou te blieke?
A: Wie ik?!
K: Nee die vent daarbuiten. 3, 2, 1 en… NU! (toen kwam die vent ook nog egt op dat moment binnenlopen) *

* A: Wie draait er nu? (@Vince tegen de rest)
K: Weet ik niet..
A vraagt het ook aan Luuk
L: Uhh.. Vince en eh.. nog iemand *


* K: Als je niet eet kom je over je honger heen maar dan heb je een lage bloedsuikerspiegel
A: Hè wa?
K: Als je nie eet..
A (onderbrekend): Welke eet? *

* Peer klinkt al de hele avond zwaar rot en een tijdje nadat we het daarover hadden gehad:
Peer: En trouwes nog een reden dat ik zo rot ben, ik heb gisteravond 30 peuken gerookt.. *

* K: Op die feesten met speedcore komen allemaal van die kaalgeschoren kutjes *

* K tegen Willem: Ik ben jouw personele draaister *

* L: Ik had vandaag 60 kilo met de kromme stang!
Marly: Haha ik moet altijd aan JanWillem denken als je zegt kromme stang
A: Ohja! Ik heb t ook ooit gedaan met die kromme stang, he Sander! *

* Ze kunnen beter over je gevreet lullen dan je lul opvreten *

* A: Ik wil bluetoothe
K: Ik ook
L: Ik wil zeker nie bluetoothe
K: Dan doe je da nie! Simpel is dè! Hahah lijkt wel Zweeds! Simpel is dè! *

* Lei tilt Kims stoel naar achter
K: Woooohhoooooowww!!! (egt super hard!)
K ff later: Ik schrok me een hoedje, Lei.. *


* A: We moete alles opschrijven van net
K: Ja wa dan? Ohja van Luuk in de supermarkt met zn prothesebeen
Lei lacht ook, maar toen dat gebeurde van Luuk was Lei er nog niet dus hij zal ook wel gedacht hebben: Wanne zannik haha!) *

* A: Het stinkt hier ineens! A tegen L: Hou je kont es dicht! *

* Mel vlecht een vlechtje op haar voorhoofd
Mel: Jaahhhzeker! (heftig schuddend met haar hoofd)
De vlecht vliegt eruit
L: De vlecht vond zichzelf ook nie mooi *

* Sander gaat naar Ilona toe
R: Haije! Doe geen dingen die ik ook nie zou doe!
A: Vanavond neuke dus! *


* Mel zit Kim (voor de grap) af te zeiken. Dit gaat een tijdje door en Kim zit de hele tijd kei zielig te kijken en zegt niks..
Op t laatst
Mel: En nou stil! *

* Mel: Ik zit helemaal onder de muggenbulten
L: Het schijnt dat muggen afkomen op urine en zweetlucht *


* K: Waar ging het nou net over?
SP: Moet je ff trug gaan in de houding hoe je net zat, misschien helpt dat *

* K: Weem zei dat?!
Marly: Wim niet in ieder geval.. *


* SP: Wazige constructies meten wij ons aan..
K: die er niet zouden zijn als er geen wazige mensen in de keet waren.. *

* K: Wie het kleine nie eert is het grote nie Weert,
Wie het kleine nie Meijel is het grote nie Ospel *


* Vos: Erwin Gorts is egt een ijdeltuit. Als hij onder de douche staat, weet je wel en dan staat ie zich zo af uh… weet je wel, te droge.. *

* Mel tegen security van Dynamo die Mel’s tas op dat moment grondig doorzoekt terwijl Mel er met een zelfgeknutseld vals bandje stond (schreeuwend):
Ik heb geen drugs! Ik zweer het meneer! U kunt heel mn tas onderzoeken! Ik zweer het!
Halfsmekend in de hoop dat ze haar tas terugkrijgt en gratis binnenkomt. Daarna is ze dus doorgekomen en rent luid juichend naar Luuk en roept: GRATIS FEESTJE!!! JEUHEEUJJ!!
Luuk ziet de security denken: Wat een raar wijf… *

Geen opmerkingen: