dinsdag 24 juli 2007

-- 2007 Vakantie KRETA 2007 --

Vakantie STARBIATCH 2007 KRETA

* Mel: Ik ga ff slapen want ik ben melig, dat voel ik
K verstaat: Ik ga ff slapen want ik ben lelijk *

* Mel: Maak me maar wakker als ik knap ben
K: Okeej, tot over een paar jaar! *

* Mel: Ik smeer me vannacht ff in met bodylotion
K verstaat er nix van maar dacht iets te horen in de trant van Marly, dus ze vraagt: Van Marly?
Mel: Van Marly? Hoezo? Is die van Marly beter ofzo?! *

* K: Doe gewoon iets wits aan
(Mel verstaat ‘Flits’ ipv ‘wits’)
Mel: Flits?! Hoezo moet ik er flits uitzien?! *

* Marly: Mn buik is ook niet egt bruin geworden, en mn benen ook niet
Mel verstaat:…en mn lul ook niet *

* Mel laat een boer (*BURP)
K: Zei Mel tegen Kim…
Heel veel later laat Kim een boer (*BUUURRP*)
Mel: Late reactie! *

* K kust met een donkere jongen
Marly: Kim staat chocola te eten! *

* K (in de supermarkt): Waar zijn die trienen ergens?
Mel: Wat maakt dat uit waar die zijn?
(K bedoelt nectarinen en Mel dacht dat K Marly en Marjolein bedoelde..) *

* A: De muziek is op
Mel: Wat?
A: De muziek is op
Mel: Wat?
(nog een paar x)
Mel: Wat wat wat wat wat wat
A: Op op op op op op op
Mel: Oi oi oi oi oi
K: Ik zet m wel AAHN! *

* K staat in de supermarkt en wil chocola kopen
Mel: Jij hebt al chocola gehad deze vakantie *


* Mel en Kim zitten te kijken naar de Bungy
Mel: Bungy, das ook van zo’n tekenfilm, zo’n auto..
K: Ik ken alleen Brum
Mel: Nee Bungy, met die vliegtuigen
K: Ohja! (zingend:) Budgy, de kleine helicopter
Mel: Hahaha! Subtiele correctie!
(omdat het dus helemaal geen auto was en hij heette ook geen Bungy haha!) *

* Na een halfuur nachtrust te hebben gehad, gaat de wekker van Kim af. Mel draait zich slaperig om en vraagt in paniek: Moet ik dat ook steeds doen wat jij doet?
K slaapt ook nog half en weet egt niet waar Mel t over heeft: Wat??!
Mel: Wat doe jij?! Moet ik da nou ook doen?!
K ziet nu in dat Mel eigenlijk nog slaapt en moet keihard lachen en vraagt nog eens om duidelijkheid maar krijgt hierop geen antwoord meer.. *
* VAAL *

1 opmerking:

ANNie zei

ik snap er helemaal niks van kim! ik wil ook dinge op de site kunne zetteeeeeee... wheeeeeeeeeeeeehhhhhh!!! wanneer ga je da mij een x lere?