dinsdag 24 juli 2007

-- 2007 Mei --

MEI MEI MEI Mei 2007 MEI MEI MEI

* Ze hebben t over fitness
W: Mel die trekt ook veel! *

* W: Ik vind het kut als iets eerst slap is en daarna weer hard wordt
(Het ging over BonbonBloc, die eerst gesmolten was en daarna in de koelkast weer hard geworden was) *

* Mel vraagt de groene aansteker aan Anne en trekt hem uit haar hand
Mel: Dank!
A: Voor stank! (en ze laat hierbij een scheet) *

* K wil een servetje..
K: Daar! (met het gezicht wijzend)
EC: Waar?
K: Daar!! (weer gezichtswijzend)
EC: Huh? Ik snap er helemaal nix meer van
K (begrijpend): Nee nee, maar daar..(alweer met het gezicht wijzend naar de servetjes..) *


* K wil een ding bekijken dat A vast heeft: Geef hier! (Maar K corrigeert zichzelf meteen): Ohnee, mag ik da ding dalijk? *

* EC: Het was een film met elven op de wereld. Ohnee het waren geen elven.. Hoe heten die dingen nou.. Ohja, het waren engels! (engelen) *

* K: Komt na zes vijf…vijf zes ja?
A: Na vijf zes komt nie nee *

* A: Hier wil je egt nie fietsen als je hier fietst *

* Mel wil een spin doden
A: Pak een Nike! *

* Mel: Als je ziek bent dan zeg je toch niet: Ik voel je kut ?! *

* K staat overdag buiten bij de keet te plassen als Lei eraan komt. Kim trekt snel haar broek omhoog. Ze komen allebei de keet binnen waar Mel en Anne hard zitten te lachen. Ze houden Lei een beetje voor de gek.
Lei: Deugnieten!
En hij gaat weer weg..
K meteen: Oow mn string zit niet goed!
Ze loopt naar buiten om m goed te doen en op dat moment roepen Anne en Mel: LEI!! Kom terug! Kim gaat haar string goed doen!
Lei komt weer achter het hoekje vandaan gelopen.
Lei: Wa moet ik kome doen? Wa is er dan?
Lei blijft nog ettelijke seconde staan en vraagt zich af wat er gaat gebeuren. Stiekem verheugde hij zich op wat er niet komen ging.. *

* K zit met haar voet op een pak ijsthee te tikken…
K: Ben jij da Mel?
Mel: Nee
K ziet nu dat het een pak is en lacht keihard
K (halflachend): Da heb ik gehad.. Offe…Wa?! Wa zei ik? Da heb ik gehad?? Nee man da wou ik nie zeggen! Shiiiiiiit zeg! Nee eh…
Dat heb ik nog nooit gehad!
Mel: Wat nie?
K: Dat dat niet is
Mel: Wat dan?
K: Dat ik erges op zit te tikken en als ik dan vraag aan iemand of die dat is dan is t altijd ja *

* K: Wat was dr nou grappig?! Hiervoor.. Nee weer daarna, nee dáárvoor enz…
Mel: Met die kikker!
K (inademen met piepgeluidje): JÓAH?! (kwam dr heel raar uit) *

* Willem eet bijna een hele zak Bugles leeg
K: Wil je nog meer? Kheb nog wel een zak.
W: Nee ik lust die eiglijk nie.. *

* K: Sommige mensen kunnen geen nee zeggen en sommige mensen geen ja… Ohnee das tzelfde!
Mel: Das nie t zelfde..!
K kei hard lachen ( :S ) *

* A: Kramp hè?
K: Wa? Lampe?
A: Kramp hè?!
K: Ohja lampe! *


* A: Effe zo liggen want ik heb net in de keet ook al de hele tijd links moeten kijken *

* A: Waar hadden jullie het over? Over mij?
Mel: Ja natuurlijk ging het om jou!
K: De hele wereld draait om jou! *


* K: Eej, en ik heb geen mesje.. EN geen stiekje!
A: Wat dacht je van: Wij hebben messen en stieken?? *

* K: Ohja die wekker.. Die laat jij altijd 6000x afgaan en ook nog es 10 miljoen minuten vantevoren (Blijkt na grondig rekenwerk te hebben verricht dat dat ook nog es zou kunnen kloppen..) *

* K probeert lachend een peuk te pakken, wil dus niet lukken..
Mel: Stuiptrekkingen..
K: Wa zie? *

* Luuk is net 1 nachtje boven in het land en K blijft bij A slapen. ’s Nachts gaat A lepeltje-lepeltje tegen K aan liggen. K stoot A met haar elleboog weg, A draait zich snel weer om en denkt: Ohnee! Das Kim! *

* A: Hoe heet da dan als iemand 60 jaar getrouwd is? Je hebt zilver (25 jr) en goud (50 jr), maar wat is 60 jaar dan?
K: Koper?
A: Jaa zilver, goud, koper hahah!
K: Ohnee diamant hahah! *

* Kim’s taaltje..
Pelung-K = een boer
Polisjzm = een gaap
Ku-rtz = een nies
Shneuwshneuw = plas *


* Engelse woorden die verwerkt zijn in een NL-se tekst zijn voor sommige mensen soms nog onbegrijpbaar. Zo ook bij Mel:
Nineties à Mel leest: Nienuties
Last minute à Mel leest: Last minuutje
Onenightstand à Mel leest: Onenigstand *

* K: Ik moet poepe
Mel: Da zeg je altijd!
Hoi kim!
- Ik moet poepe
Marly: Hallo ik ben Kim ik moet poepe Gooden *


* Marly: Heb je zin om mee naar de reet ehh… rail te gaan..? *

* K zit met haar voeten op de tafel in de keet
Mel: Wil jij onmiddellijk je voeten van deze Aziatische tafel afhalen?! *

* K vraagt aan iedereen of ze n koekje willen, ook aan mel maar Mel weigert dus Kim blijft vragen.
K (voor de zoveelste x): Koekje?!
Mel: Nee! Ik hoef geen koekje! NEE! Het is niet omdat je er met je smerige tengels aan hebt gezeten, nee ik hoef er gewoon geen! *

* K: Dat zou kunnen ja
Mel: Dat weet je zeker?
K: Njah.. nee, DA..ZOU..KUNNE!
Mel: Maar dat weet je dus zeker?
K: Ja, da zou kunnen ja *


* Mel heeft het over zeilen, ze maakt hier wat gebaren bij en wordt dan onderbroken door Kim: Wat deed jij met je hand? (maakt trekbewegingen)
Mel: Nee man
K: Wa dan?
Mel negeert Kim en gaat verder met haar verhaal over zeilen dat ze tegen SP aan het vertellen is en gaat hierbij ondertussen met haar vingers in haar oor alsof ze haar tekst kwijt is
K: Wat zegt mien eurke..? *

* Mel komt terug van plassen, ze gaat op de bank zitten met haar hand voor dr mond en neus en vraagt: Sander kun je mijn broek ff dicht doen?
(K dacht dat ze ook nog wou zeggen: Want het stinkt hier) *


* Mel: Eej how
Mel biedt joint aan aan Kim
K: Eej!
Mel: Hooow! *

* Mel: Kim geef acht!
K kijkt pas laat op…
K: huh? Ik dacht dat je Wim zei!
Mel: En je keek op om te kijken waar Wim was? *


* Een of andere Wendy belt naar de telefoon van Sander, maar Sander was niet binnen handbereik van zijn telefoon. Mel: Wendy belt! SP: Laat maar gaan!
Daarna gaat Sanders telefoon weer over, dit keer is het een bericht.
Mel (fluisterend): Smsje!
K: Van wie dan?
Mel: Bericht
Mel pakt in paniek maar toch ook in alle rust Sanders telefoon, kei stiekem, maar Sander had het helaas toch gezien..
SP: Wil je mn telefoon terugleggen?
Mel: Ja tuurlijk, wat moet ik met jouw telefoon
(Mel legt m terug): Die ging af en de hele tafel trilde, da wou ik ff wa zachter zetten..
Daarna wordt SP weer gebeld.
Mel (met een stem zoals in GTST ofzo): Ze belt weeeerr..! *

* K is een beetje zat! Ze struikelt de hele tijd over alles, gaat op iedereens voeten staan, gaat op de grond liggen, zeurt de hele tijd om alcohol, doet iedereen pijn, steekt Paul aan met een peuk tegen zn hoofd, praat als een man en van zo’n dingen.. *

* Ilona zit voor de 1e x in de keet en K komt binnen.
K: Oh, dat is Ilona he!Hoi!
L voor de grap: Nee dit is Patricia! *

* Willem en Luuk willen een tv-programma beginnen: “Klungelen Zonder Kijkers” *

* SP: Ge moet wa, wa? *

* Mel: Das kei moeilijk om na te…..(hele tijd later) denken.. *

* Mel: Oh ik knoei egt alles jonge! Nou die ranja en net viel die wijn ook nog op mn teen! *

* Mel’s samenvatting van een gesprek tussen K en SP, dat ze ondertussen heeft getypt op haar telefoon:
Ben is knap en hun op die bank daar hahaha, die weten tog niet wat ik typ, sukkels! En Sander hahaha daar maar niet over te spreken, weet jij nog iets? Kim maakt loze grappen, let maar eens op, ze lacht er zelf om en ze vindt het wel goed misschien. Sander vindt het ook goed. Tikmachien, toetsenbord bedoelt Kim. Sander maakt een homograp, naughty gedachtes vindt Kim. Ze snapt het nog steeds niet overigens, ze vindt het nog steeds goed, Sander vindt het te raar en snapt er af en toe geen zak van, hij wil blowen op water. Ik lijk op een reus en Kims lip zit vast, ze lacht hierbij pijnlijk. Kan jij dat ook vraagt ze aan Sander, maar deze wil dat niet kunnen. Hij wil Kim in t circus plaatsen. Is hij bijna vol, vraagt Kim, bang dat ze niet bij het circus kan… *

* EC: Eej hoe heet zo’n tandenborstel ook alweer? Zo; zzzzzzzz..!
(hij wou blijkbaar het geluid van een elektrische tandenborstel nadoen) *

* L: Schatje, jij hebt egt een paar lekkere…
Peer (serieus): Jetsers… *


* Peer (tegen Mel): Ik kan je wel wat chips aanbieden maar die stinkt wel
Mel verstaat: Ik kan je wel wat chips aanbieden maar je stinkt wel
Sander verstaat: Ik kan je wel wat shit aanbieden maar het stinkt wel *

* K was haar pakje peuken kwijt. Ze vindt een pakje die ze daar net had neergegooid.
K: Had ik die daar negere..
Mel: Heb je die laten negeren?!
K gooit het pakje achter de cd-speler
K: Nu heb ik hem daar neergenegerd!
Mel dacht dat K bruine sigaretten had ofzo, dat ze die had laten negeren.. *

Geen opmerkingen: