woensdag 7 maart 2007

-- 2006 De rest.. --

De rest van 2006!




* A tegen SP: Krijg tog een dikke reet!
SP: Die heb k al..
A: Oke, krijg tog een dikke kop!!
SP (sarcastisch): Ja die had k nog nie..
A: Krijg tog een dikke lul!
EC: Hahahaha!!
A: Die had ie egt nog nie! *


* SP heeft net z'n laatste mascara opgegooid *


*A tegen L: Doe es een dikke vette sukkel na.
L doet nix..
A: Ja lijkt goed man! *


* Mel bij de drogist: Mag ik de morning after pil?
Vriendin achter haar: Doe mij dr ook maar een! *



* Veel mensen treden de keet binnen..Kei druk en Vos zat midden in de hert op n kratje maar hij kon geen kant uit.
Vos: Wacht dan zal ik even Peer zijn huis aan de kant zetten (prullebak) *



* L tegen R: En heb je nog lekker onder de dekentjes liggen friemele?
R: Nee, ze was aan de rooie
L: De toekomstige vriendin van SP is altijd aan de rooie *



* K: Onaangename intuïtie ofzo?
(bedoelt ongewenste intimidatie) *



* L: Heb jij op taekwondo gezeten ja?
Mel: Ja ik heb op taekwondo gezeten ja.
En ik heb ook nog met Lieke op de wc gezeten. *



* Sander zit met een zelf gevouwen hoedje op zn neus
K: Voel jij je niet eh... een BEETJE belachelijk nou?! *



* Marly: Dus je hebt gewoon gezegd dat je een taart gejat hebt?
Mel: Nouhjah.. gejat, gejat... Ik ben dr gewoon mee naar buiten gelopen *



* Marly: Ik kies VVD of CDA
Mel: VVD?! Das voor rijke stinkerds en jij bent helemaal niet rijk! *



* L: Moet je es raaie hoe hard wij gereden hebbe
Mel: 180?
L: 195!
Mel: Oh rielekst.. *



* Shirany ligt in de berm...
L: Zegt zo'n vader tegen z'n kindje die langsfietsen: Kijk uit daar ligt poep *



* K: Nou heb jij de shag ook nie gevangen nou staan we quitte
Vroeger dacht ik altijd dat et 'kwiet' was..
SP: Ja ik was de shag wel bijna kwiet *



* PC: Toen heb ik Vos getrokken en Vos ook weer andersom bij mij.. (zgn op de fiets)*



* A: Heb je je pilsje nou nog steeds nie op?
L: Nee..
A: Is da jouw eerste?!
L: Neuh neuh! M'n tweede.. *



* K: Was ik maar niet ontmaagd door die lul! *



* A: Kedding ipv Ketting *



* A: Mn tong is slap *



* A: Je hebt een blauw papiertje aan je hand plakke
K: Kheb over mn handen geplast en daardoor bleef het wc papier aan mn hand plakken *



* Peer: Alles wat klein is maar groot kan zijn, vinden vrouwen lief.
PC: Dan heb jij een heel lief piemeltje *



* A: Ja zo, metalliv blauw. Nee btje lichtblauw... Ehh ocean.. Oceaanblauw!
Marly: Lichtblauw dus?
A: Nee nie egt.. Ehh.. hoe noemde je die kleur nou L?
L: Oceaanblauw!
A: Ja Oceaanblauw!! *



* A: De minst lekkere vind je nie?
SP zegt nix..
A: eh..okeeej??
SP: ja.. is goed..
A: Da was een vraag hè!
SP: Ja ehh.. mij boeit t nie *



* K: Nou ben ik alweer kei lang aan t gaan..
SP en PG kijken elkaar vragend aan..
K: Das egt vet! *



* Teletiks.. nee eh.. telekits!
Telekits? Telespuug?
Ohnee TelekiDs!! *



* Hey, ken jij die mop van de lama?
- Nee..
Lama.. *



* K: Op het werk, die ex-vrouw van mij (bedoelt ex-buurvrouw) *



* Mel wint een poetje toepen..
Mel: JES! Ben ik nu de winnaar van alles? *



* A: Wil je een pasfoto?
K: Ja doe maar
R: Laat es zien
A: Wil je dr ook een?
R: Nee ik hoef dr geen van jou *



* A: Is het vnv gratis zuipe dan?
R: Ja dr stond; free beer, frisdrank en uhh.. wine..
K: ja je mag ook wel in t nederlands zeggen hoor.. *



* Vos: Waar is R?
K: Die zit in Born
Vos: Wie is Born? *


* K gaat met haar hand richting het tasje van Mel. Mel maakt hierbij onmiddellijk een snelle handenhandeling door meteen naar haar tasje te grijpen. K schrikt hier enorm van en ze komen allebei niet meer bij van het lachen...
(Onder het gelach roept SP 'Trick' en bij K kwam er alleen een soort van "IIEEEEHH..!!" uit.. Jammer..) *




* K leest mee terwijl Mel aan t smsen is..
K: Oh..! Wa doe ik nou?!
Mel: Wat? Wat doe je?!
K: Ik las mee alsof jij mij een smsje wou laten lezen haha!
Mel: eerst mn tasje, nou mn telefoon..! Laat me tog es met rust! *



* R: Eej L, we regelen de verbinding morgen wel! (bedoeld vervoer) *



* Mel: Blikken zeggen genoeg..
K: Blikken dodelijk..
Mel bedoelt: Veelzeggende blikken
K bedoelt: Als blikken konden doden *



* Voor alle goedgelovige onwetenden:
Het stukje tussen je bovenlip en je neus = Perineum *



* We hadden het over Scooter (van Nessaja, How Much Is The Fish). Toen over Kane (dat Mel naar hun concert ging). Toen over Pink (dat A daar wel naar toe zou willen). Toen over Justin T. (dat Mel naar zijn concert zou willen). Toen zeiden we dat hij zo goed kon dansen enzo.. En L vond dat ook wel.
Daarna bleek dat L de hele tijd dacht dat het nog over Scooter ging. En kan die dansen?! Whahahaaaa!! *



* K: Ik heb de kerstman gesproken. Hij zei dat je met kerst iets krijgt wat je zelf waard bent...
Een stuk stront van Rudolf *



* ('Oren en neus groeien door naarmate je ouder wordt')
L: Groeien je schaamlippen ook door naarmate je ouder wordt?
K: Ja dan heb je op een gegeven moment van die oren onder je kut hangen.. *

Geen opmerkingen: