maandag 19 maart 2007

-- 2007 Maart --

MAART en af en toe btje ouwe shizzle..


* Mel (schrikt): Ooh telefoon!
Mel wordt gebeld door Maartje. Zonder enige begroeting begint Maartje het zeer gevarieerde gesprek.
Maartje: Jaaaaahhzeker!
Mel: Jaaaaaaaahhzeker!!
Met verschillende varianten gaat dit 5 min door..
De luidspreker gaat aan waarna het gezelschap met open mond naar Mel kijkt (zich al afvragend wat voor raar gesprek dit moest zijn).
Mel gaat staan en de ogen zijn nog steeds op haar gericht.
Het Jaaaahhzeker gesprek gaat door…
Maartje: Nou schat, dit wilde ik ff zeggen
Mel: Hahahahaha
Inmiddels is de luidspreker weer uit.
Mel: Ik hoor een man, wie ligt er bij jou in bed?
Maartje: Als ik niet pijp is er niks gebeurd
Mel: Wat ben je aan t doen?! Wie ligt er bij je in bed?! (x10, 200dB per keer)
Het gezelschap verliest het vertrouwen in het volle verstand van Mel.
Mel: Wat ben je aan t doen? Jij vuile pijpslet?! Wie ben je aan t neuken?! (nog steeds 200dB)
Maartje: Ik zie je vrijdag, schat
Mel (nu wel rustig): Oke, neuk ze lieverd. Tot vrijdag!
Intussen heeft de menigte het pand verlaten en Mel met vertrouwen in handen gelaten bij haar “verantwoordelijke begeleiders bij dergelijke stonede gevallen”
*

* K: Ej Lonne, als jouw doopnamen Christina... en Dorota waren, dan was jij LCD TV *

* Lonne: K heb ongeheugen voldoende *

* K: Paddopeer, das net addopeer maar dan met n 'P' drvoor (ze dacht aan adopteer..) *


* A: Peer is veel grappiger als ie paddo's heeft gehad
K: Ja da vind k ook! Volgende x doen we paddos in zn eten.
A: In z'n chips ofzo.. Of in z'n Crystal Clear
K: Hahah jaa da doen we! Dan heeft ie Crystal Unclear
A: Hahah Crystal Troebel *


* SP: Ik zag Ron nog strontrijen
K: HAHAHA Strontrijen?!?!
SP: Jah!
K dacht dat SP dacht dat K 'rondrijen' zei..
K: Ik zei STRONT he.. Nie rond...
SP: Jah weet ik! Da zeg ik tog ook!
K snapt er nix meer van en komt nie meer bij van t lache.. *

* Anne zit liever in een gleuf dan op een bobbel *

* P: Toen was k net klaar met douchen
L: En wa hadde ge allemaal gedaan onder de douche?
P: Me gewassen
Mel: En toen?
P: Afgespoeld
Mel: En daarna?
P: Afgedroogd
K: En had je nog meer afgedingest? *

* Homo sprookje:
Niemand weet, niemand weet
Dat ik eigenlijk Tepelstreeltje heet *


Vos was n btje zat..
* Vos tegen Marly: Waar ben jij morgen geweest? *

* L: Hij heeft eiglijk gewoon geen hand meer
Vos: Ja hij heeft eiglijk gewoon n gat in de hand *

* Vos: Het is half 12 of half 11.. *

* Vos: Zo in t begin van de zomer heb ik meteen verbrand. Ja nu heb ik dat nog niet maar morgen wel *

* Vos: Ik hoor vanalles maar onthoud maar de helft *

* Ze zeggen vanalles maar ik hoor niks *

* Kevin thijssen was vandaag de man … en ik ook een beetje *

* Luuk zit raar op de bank
A: Hoe die daar staat!
K: Hij zit... *


* Mel: Imsonia (ipv Insomnia) *

* A: Een rijpe negerin (ipv banaan) *

* K geeft uitleg zoals een bandrecorder over het draaien van een jointje
Mel draait een tipje
Mel: Heb je er nou ook plakband voor nodig?
K kijkt Mel dom aan
K: ik weet niet waar u het over heeft *

* K zit in dr eigen wereld, drukt steeds n flesje in
Peer: Kom jij morgen naar de keet?
K reageert niet..
Peer: Kom jij morgen naar de keet?
K: Hè?
Mel pakt Kims hand waarmee ze in t flesje drukt
K: Huh wat zei je nou Peer?
Peer: Kom je morgen hier naar de keet?
K: Morgen? Ik? Hier? Uhh.. Ja! *


* L: Wa lig jij daar lekker op die bank te liggen *

* SP: Da ding lekt egt moeje kaike!
K: ja da zei ik tog da ding lekt als n gieter!
SP: Ja tis maar wat je n gieter noemt..
K: Ja nie zon grote, zo´n kleine die de barbies ook hebben waar 1 druppel per min uitkomt
K wil t opschrijven: hoe ging t ook alweer?
Mel: Iets met gaatje uit de barbie.. *


* K: Springplek voor Filipinos (bedoelt een Duikplank) *

* Mel enthousiast: Zulle we die andere dr nog ff insteken?! (Joint in waterpijp) *

* Het ging over Wouter Jaspers.. toen noemde iemand het woord: Freak
K: Freek? Wie is Freek?
Mel en K: Freek en Wouter? Huh? Freek Wouters?
Jasper Wouters? Wasper Jouters? Wouter Freekse? Wouters Jasperse?
Mel: Trasper Klouters
K: Spast Klauten
Mel: Spastische kloten
K: Agatische noten
Aziatische boten *

* Mel maakt heel erg rare maar bijpassende geluidjes gedurende het cola inschenken..
Mel: Communicatie..
K: Problemen.. *


* K: What the fuck?
Mel: Fuck the what? *

* SP: Eej Peer werk je nou al halve dagen?
Peer: Ja ik snap dr nix van jung (Peer speelt n btje met gsm)
K tegen Peer: Da vroeg die nie
SP: Moet k ff helpen?
K tegen SP: Da vroeg jij nie
SP: En wij vroegen jou nix *


* K: Welke films liggen daar?
Peer: How High en Nirvana
K: ik zie dr nog 1
Peer: Das de lenscleaner
SP: Ohja de lenscleaner zou ik wel een x willen zien, lijkt me wel n vette film *

* In de broek van SP zit een nepzak
K: Is dat een nepzak? Lullig! *


* Mel probeert lachend te kijken en drna steeds minder blij tot aan kwaad, maar gek genoeg bleef haar gezichtsuitdrukking steeds hetzelfde *

* Mel: Ik heb zin in n pukske, wa gij Marjolein?? *

* R wil niet te laat naar huis want dr ligt er nog ene op bed
Vos: Oh dan ga je Diana nog ff onderstoppen
Mel schreeuwt: Nee hij moet er ff iets instoppen!
Daarna volgt door niemand reactie en volgen er veelzeggende blikken tussen Vos en Peer waarbij zacht gegiecheld wordt *

* Mel tegen P: Jij hebt tog ook iets met Hans gedaan?
P: Nee ik heb nix met Hans gedaan
Vos: Nou op internet las ik tog iets anders! O kut zei ik dat hardop? *


* Mel wrijft met haar hand over R´s bovenbeen
Vos: Laat je niet inpalmen R!
Mel: Nee dat heb jij ook niet gedaan.
Nee ik bedoelde t niet zo, dat was n grapje. Ik bedoel gewoon dat ik geen inpalmer ben want ik hoefde je niet in te palmen, ik hoefde er totaal nix voor te doen! *

* Als je goed kijkt, vanaf een afstand, zie je de datum van de chipszak verspringen! *

* Mel haalt iets uit haar tas (een potje parfum) en geeft t aan K.. K neemt het aan. Mel maakt gewoon haar verhaal waar ze mee bezig was af… Wanneer ze klaar is met vertellen kijkt K verrassend naar t potje.
K: Eej een bloempje! Of unne… Paraplu, kijk! (houdt het ding boven haar hoofd)
K kijkt nu goed en de dop er voorzichtig afdraaien met de verwachting dat het nagellak is…
Mel: Nee je moet trekken!
K trekt het dopje eraf en kijkt verbaasd naar het potje
K: Parfúm!!??
Het leek nou egt zo van; Bloempje? Paraplu? Huh het is gewoon parfum… Het leek alsof K daadwerkelijk dacht een bloempje en n paraplu te zien in het voorwerp, en drna ook nog nagellak te zien..
Mel pakt t potje weer af
Vervolgens pakt K het weer terug
Mel: Wat ga je doen?
K en Mel heeeel hard lachen
Een hele tijd later zegt K: Ruiken… (want dat was ze nog vergeten) *

* Mel: Eej Peerke, kiwike!
K: Kiwike? Ik vind m tog meer op n mandarienke lijken..
Mel: Joah dè vin ik nou ok, jahh daar heb je gelijk in, je kopt m ff lekker in
K: Joah ma da was ok n inkoppertje
Mel: Joah ik zette m ok goe voor
K: Joah doar hou k van ja
Mel: Joah derom dee ik dè ok
Peer: Je zette m zelf goed voor en je kopte m zelf ook nog in?
Mel + K: KIM…kopte…hem…IN! *


* Er wordt een peuk aangeboden
Mel: Die lust ik nie *

* Peer: Toemtoetoen Petit jou belde, reed hij toen aan?
K: Toemtoetoen…?
L: Ik verstond er geen ene ruk van! De verb…
(wordt onderbroken door) Peer: Ja sorry ik eh…
L: Hahaha nee Petit bedoel ik he! *


* A: Ik heb pijn aan mijn been. Aan mijn spier, of zijn het de blauwe plekken?
Mel: Het is je broek!
A: Ja ik heb pijn aan mn broek, mn broek doet echt zeer! Ik plak er een pleister op. Ga je zo rondlopen met allemaal pleisters op je broek.. *


* L zegt dat vrouwenscheten heel erg stinken
A: Shut up man! Mannenscheten stinken veel erger! Jullie zijn veel ongezonder, jullie roken keiveel shaggies, freten je helemaal vol aan koekjes en snoepjes als jullie thuiskomen, stouwen nog n dikke vette klodder mayonaise en curry naar binnen en vette frieten en dan gaan ze lam voor de televisie zitten met een vieze pot bier en dan laten ze een dikke vette vieze vadsige dunne scheet!! Dikke vlek in de broek! En dan zeggen jullie da vrouwenscheten stinken? GET A LIFE! Greets the girls
*

* A: Daar! Een pennenbakje!
K: Nee da kan nie, die valle dr uit want das eiglijk voor een lawinelichtje (bedoelt waxinelichtje) *

* A en L zitten over te gooien met n plastic papiertje
SP: Kijk uit dalijk hebben jullie morgen allemaal blauwe plekken *


* L en Peer hadden het over poep
L: ik had laatst een J gepoept
Peer: Ja maar ik had laatst een T
L: Een T? Heb jij zitte schravelen op de wc-bril ofzo?? *

* Er valt gloeias op A´s broek
K (tegen Rik die tegen de geluidsbox aanstoot): Kijk uit voor die box!
M tegen A: Jah kijk uit voor je box! *


* Mel belt naar de Vodafone klantenservice met de klacht: Ik ben ontevreden over Cola Light *

Geen opmerkingen: