dinsdag 6 maart 2007

-- 2006 Januari, Februari --


2006




JANUARI



* K vraagt aan R: Heb je een nieuw truitje?
R: Ja, met spagettiebandjes *





* A: Je bent bang he K?
K: Neee ik ben niet bang, ik durf niet..
Maar ik ga ff na de wc, ik heb ANGSTpoep.... *




NIJMEGEN 2005/2006 Jaarwisseling



* R(tege L die rondloopt in z'n boxer): Sexy legs.. *



* EC: Ik doe da nie meer, wie het langste op kan blijve..
K: Ik wel weer, vanavond jong! Dan doe ik het met iedereen! *




* P vindt bloemetjes wel leuk. Vrouwen vinden dat ook leuk zegt ie.
P: Ja ik vind dat wel leuk, een paar losse vr.. BLOEMEN voor de raam *



* SP is kei lang weg geweest. Niemand weet waar die was..
L(tege SP): Waar bende gij geweest?!
SP(dreug): Ik stond ff in de keuke rond te gape.. *


Nog ff een paar fototjes van toen we in Nijmegen waren:



FEBRUARI



* S: Stel dat ze zeggen: het ruikt hier naar seks..?
L: Ja, dan zeg ik toch gewoon: seks stond hier voor de deur, en toen zei ik kom maar bij ons pap en mam in bed. Seks heeft hier 2 dagen op bed liggen stinken dus het kan goed dat het hier naar seks stinkt. *




* Willekeurig iemand verlaat de keet: Haije!
Rest: Deur dicht! *




* Stegeman doe dr was an! *



* L: Ik ga m'n piemel dalijk uit m'n broek halen.
K knikt heel serieus ja.. *




* S: Ik vond Batman vroeger echt vet op teletekst (moet Telekids zijn) *



* A: Daar krijg je vieze handen van.
K: Waar dan?
A: Ja aan je handen natuurlijk! *

Geen opmerkingen: