dinsdag 6 maart 2007

-- 2006 Mei enzo.. --

MEI


* EC: Ik heb nog nooit een tampon gezien.. Ja, alleen van die vieze opgezwollen dinge die langs t fietspad liggen *

* K: S, jij denkt ook aan alles!S: Ja, kben net een tefalpan *

* K doet (het) save met oma *

Site laatst bijgewerkt toen we stoned waren van deze joekel...
EN NU ZIJN WE FF DE TIJD KWIJT...

* Mel vat alles ff samen na een lang gesprek..
Mel: Ja ik dacht ik analyseer de boel even.. *

* K zit een btje drollerig naar A te staren..
A: Wa kijk jij stom haha
K lacht een beetje..
A: Jij was aan het denken ofnie?
K: Ja ik was naar hun aan t luisteren en aan 't denken van: Wat kijk jij nou?
A doet K na (drollerig kijken)..
K komt niet meer bij.. *

* A gaat buiten plassen
SP: Durf je da wel?
A: Ja nou komt er toch niemand meer
SP: Dalijk denken de kaboutertjes: Eej een douche *

* A: Deze wiet ruikt egt naar hooi man!
L: Ja, iig nie naar wiet!
K: Ruike dan!
(A laat ruike)
K: Nee!
A: Nee hooi of nee wiet?
K: Nee vies!
A: Oh, nee vies.. *

* SP: Ik ben gewoon nie zo'n kattenman
L: Meer een hondenjongen *

* K (meezingend): "How many people..."
Waar blijve al die gaste?! *

* TJ: Visite? Visite? Bij ons komt VOLK! *

* TJ: Een tissue? Een snotlap kende hebbe! *

* SP: Gaan jullie mee met mijn vuile was? *

* L: Ik spring dalijk uit m'n vel!
K: Dan raap ik je botten wel op *

* MV om 23.00u: Ej Kim is jarig! (zwiept met de handjes in de lucht) *

* L: Hoewahoewwhoewa is da voor hasj? *

* WV: Is hier nog wa te zitte? *

* K liet een boer en lachte tegelijk
K: Ej, die boer had k de laatste x 3jaar geleden gehad!
L: Nee dat had je 1 min. geleden *

* L: Pak us! (wil kurk keigraag hebbe)
A: Daar ligt ie!!
L: Weet ik het?! *

* K: Waarom nam je niet op?
EC: khad mn broek nie aan waar mn telefoon in zat *

* L: Ej pap hoeveel is 2+2?
Vader: 4
L: Ja da boeit mij tog nie! *

Leuk galgje woord:
* LOOPBAANORIENTATIEBEGELEIDINGSMAPJE *

* A: Dat heb je tog van mij gekregen
K: Ja?
A: Ja
K: Ohw, ja!
A: Ja eiglijk heeft L het gekocht van mijn geld voor jou *

* L: Vos mag weer nie op stap, die heeft nog steeds straf
K: die heeft egt enge ouders *

* zo moet ie: SJENGSCHALKEN SJENGSCHALKEN
dit doet A: SJENGSCHALKEN SCHENKSJALKEN
dit doet K: SCHENKSHALKEN SHALSCHENKEN SHELSCHANKEN *

Geen opmerkingen: