zondag 18 maart 2007

Woordspelletje 2

(-Om de beurt een woord zeggen-)


Gister dronk Mel spermacocktails van een lekkere geile neger die daar gedwee rondhupelde. Roetzwart ging de homofiele vinger in het anusje waarna bruine vingers volgden. Bah zei Mel terwijl ze moest kokken.



*


Soms lijkt alles niks. Dan denk je dat alles kan en mag. Soms denkt Sander vieze balletjes in zijn neus te hebben.



*


Geitenneukers vinden het arig om lebberend rond te paraderen. Gekheid was eens de grootste zaak van het geitzijn. Helaas kan ik hierover nooit iets fatsoenlijks zeggen, maar desalniettemin gaan geitjes ontegenzeggelijk hard tegen een andere boom aanrennen terwijl Hans Kazan het helemaal rottende appeltje uitscheit.



*


Luuk poept meerdere malen per dag. Dat vind Anne ontzettend geil want ze kwijlt dan bakken met kwijl vol. Daarentegen stinkt Peer ontzettend pisachtig. Hij pist meestal tegen de moeder van zichzelf. Maar deze onpasselijke hoerenzoon doet geen kwade vliegen pijn.



*


Zatte kloten uit Deurne kotsen bijna overal waar ze willen. Daarom doen kotsers 's morgens geen slabbertje om. Soms vallen negers in kotsplekken die al opgedroogd zijn. Café eigenaars vinden het gedrag ontoepasselijk en zwaar kut , maar niemand laat hierover een scheet vliegen.



*


Meestal is het gaaf om te blowen want we worden zo high dat we morgen bijna blauw zien. Daardoor lijken we erg op mensen cq smurfen die net gedoucht hebben.



*


Grindtegels worden betrap door fietsende kutkinderen met een skelter. Deze hebben achtervering maar ook remmen en een stuur.



*


Mijn hoofd zweeft vaak in bussen rond.



*

*


De paashaas stimuleert de penis niet want 's avonds wil hij liever klamme voetjes in zijn kontje.



*


Gisteren was er nix aan de hand. Maar vanmorgen was er vanalles aan het handje. Toen deed de oma iets heel akeligs. Ze tufte haar smaakpapillen in mijn oor. Ik stond daarvan niet te genieten. Maar ik moest me flink beheersen om niet terug te slaan. Helaas voor oma lukte haar 2e poging niet. Dus kan ik het nog navertellen.



*


Marokkanen stinken omdat ze bruin zijn. Dat is niet apart maar heel gewoon. Als marokkanen zich soms eens douchen zouden, dan zou de wereld verbeteren.



*


Alleen als er brand is bel ik soms de shoarma. Daarvan krijg ik dan een fixe beurt. Samen komen we soms klaar. Erg lekker is dat niet maar het geeft voldoening om verder te eten van die goddelijke shoarma.



*


Politiemannen zijn altijd zielig omdat ze uit frustratie een bon maken voor nix. Je moet ze eens flink kapotmaken met bijv. een spijker. Lekker zal het niet voelen daarom is dit goed.



*


Vanochtend keek de buurvrouw naar haar tietjes. Ze vond het lekker, die erwtjes. Want eregister waren het nog aardappels en aardappels worden minder gewaardeerd.



*


Vuilnismannen zien veel leuke dingen tussen de compest mest (bedoelt compost.. :S ) staan en dan ruiken ze aan die dingetjes. Ze denken dan nooit aan bacteries want die denken ook niet.



*


Lichaamsdelen interesseren me. Vooral de voet vind ik erg lekker ruiken. Ook jij met je stinkvoet.

Geen opmerkingen: