woensdag 7 maart 2007

-- 2006 Vakantie Kroatie --

Vakantie kroatië



* K: Ik haat die muggen, ik maak ze allemaal kapot! Dan sla ik ze dood totdat ik ze gevonden heb! *


* R: Die lamp is kut.
K: Ja maar die is (..stoot zichzelf..) ohh KUT!! (ipv zo uit) *



* Als je iets kei doms doet...
- Je houdt je lach in hè!? Ik zie t wel!! *


*Als iemand kauwgom pakt voor zichzelf...
- Nee dankje.. *


* K: Da ligt onder eh... erges! *


* K zit te knipogen om en om,
K: Kijk! Ik kan het!
A: Wat bedoel je, je ogen of je mond? *


* K: Dan zulle wij ze ook eens laten ruiken wat voor hardcore wij hebbe *


* PC praat over dat ie een groepje vallende sterren had gezien.
K: Waar had je da gezien dan?
PC: Op een dropping, toen heb ik de hele tijd naar boven zitten kijken.
MV: En waar was die dropping dan? *



* K: Mag ik een uhh.. SHIT ik heb geen drinken meer, mag ik een slokje? *



* A: Heb jij het koud? Ik ook..
K: Nee.. *



* L: Ej je hebt een vlek op je tiet
K: Waar dan?
L: Op je hoofd *



* K: Ik heb een verrassing hier...
En ze haalt 1 klein haribo beertje uit haar broekzak.. *



* K: Ik heb een btje last van m'n Snakespier
MV: I have a bit last of my Shakespeare *



* MV: Ik ga jouw topscore dr af neuke *



* K: Bestaan die egt die grote wespen?MV: Ja alleen in de woestijn.. En in de J. Truijenstraat, en bij nummer 5 komt ie ook wel es langs *



* K: Wat heb je met die meid gedaan dan?
R gaat bij MV in bed liggen.
MV: Wat heeft die met de barman gedaan kun je beter vragen *



* R: Nog geneukt?
MV: Houdoe!
R: Nog geneukt?
MV: Houdoe!
enz... *



* L: Kun je die repeatknop uitzetten?
R: Nee gij?
L: Ja een keer goe hard dr op tikke!
R: Doe dan!
L zwijgt...
R: Sgoed jonge! Hè...Lafaard! *



Onder het kampvuur:



* MV: Eej dalijk deze..... buil.... erin gooien
Eerst een beetje chips..... en dan het builtje *

Geen opmerkingen: