vrijdag 16 maart 2007

-- 2007 Januari, Februari --

2007


JANUARI / FEBRUARI


* Bij de Shell tegen die kale: Een pakje Marlboro en Je Piemel Stinkt*

* L: Het nummer van Kim is 2316 achteraan
K: Nee dan bel je Petit!
L: Ja da heb ik ooit gehad.. "Met Nico"
L: Nico, wa doe gij bij Gooden thuis? *

* Mel: Je haalt me de woorden uit de neus *

* Zeer begrijpelijke conversatie voor bep. personen:
Dus hè hm Hè dus hm Hm dus hè Dus hm hè Hè hm dus Hm hè dus *

* L: Zij ligt hier ook goed op de erpellekuul
A: Plekuul??? *


* A: Er was vandaag een extra lijn voor de boerenappel
L: Hebben jullie ook boerenpeer?
P laat zijn middelvinger zien.. *

* Mel gooit een peuk naar K, en die belandt op haar borst. K probeert m te pakken maar t lukt niet.
K: T lukt niet. Probeer es dan! L duikt per direct in K's boezem
K: Probeer es dan bij jezelf..!
E: Waar moet ik die neerleggen dan? Ik heb niks. Emiel probeert maar t lukt niet.
K pakt snel de peuk weer trug en zegt: Je kunt ook nix. *


* K: Sander, morgen keet?
SP: N btje een retorische vraag he...
K: Ja, weet ik veel, misschien heb jij morgen es een keer iets...
SP: Nou, ik kom morgen wel nie.. *

* SP: Weet je wat Peer me in mn oor fluisterde...? Hij fluisterde in mn reet...blablabla (SP versprak zich een btje..?) *

* K: Jan-Klaas en Katrijn *

* SP ligt kei bezopen op de bank..
L: SP, vind je het erg om te gaan?
SP: Ja, wa gaan we doen dan? *


* Mel: Eeh Kim, neem maar een paar dvd's mee.
K: Oke dan neem ik er 2 mee
Mel: Nee, meer
K: Maar een paar zijn dr maar 2
Mel: Nee, dat kan ook meer zijn
K: Nee dan heb je een dozijn ofzo
Mel: Nee das teveel
K: Oke, een gyros dan... *

* EC: Als ons Paul geen handen zou hebben dan zou ik m aftrekken *

* L: Eeh Petit, ik denk dat ze van jouw haren goeie kwasten kunnen maken *

* K: NOTITIES:
No, titty's
NO TITIES! *

* K: Ik duw geen tepels in iemands oog! *

* SP zit al klaar om A te helpen bij haar hoestbui
Vos: Hij is er als de kippen bij
K: Hij wil altijd het voorste haantje zijn *

* K: Ik zit in de kluts *

* A: Hou je rotkop!
L: Hou je kop?
A moet lachen..
L: Het vakt me nog mee da je nie zei: Hou je rotkop
A: Da zei ik wel.. *


* Mel: Probeer es met je neus je tong aan te raken *

* A: Zit je daar te janken van het huilen *

* "Het grappige is dat onwetenden niet weten wat er speelt", zeiden Mel en K beurtelings. Want het grappige was dat Mel+K de hele tijd spontaan* begonnen te lachen, maar onder de tafel speelde zich een heugelijk spel af. * Tenminste dat dachten Peer + MV *

* Er staan 2 koeien in de wei.
Zegt de een tegen de ander: Boeh!
De ander: Ja ik had je al gezien hoor... *

* A heeft hoeken in dr kruis *

* Tijdens de 'storm'
K: Ik wist niet meer of ik nou aan t pissen was ofnie... *

* L: Sodeknetterscheet! *

* Lijn: Sow das een dikke
EC: Ja hijs ook lekker *


* L tegen R: Jij hebt pluizige tietjes! *

* L: Discotheuk *

* K: De Fancy
SP: Defensie?! *


* K: Was ik maar niet ontmaagd door die lul!*

* SP komt trug van buiten,
K: Heejj!!
Ohnee, jij was er al.. *


* Vos gaat z'n jas pakken want hij wil gaan...
K: Haije hè!
Oh, je bent nog niet weg.. *


* K: Ik heb schrale lippen
A: Ik heb spul bij
K: Ik heb ook spul bij,.. Ohnee ik heb geen spul bij.. Mag ik jouw spul? *


NIJMEGEN (19 t/m 21 Jan)


* EC zit op de wc een bruine trui te breien..
K: Mag ik die trui dan hebben?
EC komt terug vd wc (heeft tóevallig een bruin shirt aan)
K: Mag ik die bruine trui nog hebben? Of heb je m zelf al aangetrokken? *

* A: Luuk, Luuk? Hoe moet da? Ik weet nie hoe da moet met het gasfornuis
L: Gaat helpen.. A gaat haar eten koken..
Na het koken, A: Nu heb ik het vuur uitgeblazen maar nu komt er nog gas uit *

* K de comprimeerder. Zeer goed in vifit pakjes, chipszakken en haar specialiteit is peukenpakjes! *

* Okselklotsen?! *

*MV: PC, als jij muntjes schijt mag je dat voortaan in de kamer doen *


NA OVERKILL


* Rik tegen zichzelf: Rik, hoe was t?
Geweldig! Water was er genoeg! *


* K: Die nie
Rik: De 'i' ? *


* K: Zakdoekjes
Rik: Frietzakjes? *


* K: Bakkersland
Rik: Bakzand? *

Geen opmerkingen: