dinsdag 28 november 2006

-- 2005 April --

APRIL




* Uitsmijter bij Sphere: Dames, willen jullie je jas gaan halen?
K: Neej want de scheur ligt nog ergens aan de grond..
A: Haha, aan de grond!
Uitsmijter (dreug): Volgens mij is dat geen correct nederlands.. *





* A: Vind jij da een mooie bloem?
K: Jah, zo paars..
A: Vin je da ok een mooie vaas?
K: Neej, zo paars.. *




* A: Zal ik mijn dinges dan meenemen? Want ik kan da eiglijk nie meenemen...
K: Ehh,, ja eh, doe wat je niet laten kan.. En laat wat je niet doen kan.. *





* K: Jahh!! Da deed ik om jou erin te vlooie!!! *




* K: Ik voel me net het zwanenmeer.. *




* A: Euj kijk die kat!
K: Die heet miesje..
A: Jah?! Ohh zo heet onze kat ook he? *




* A: Zoude da mannetjes of vrouwtjes zijn?
K: Weet ik veel!!
A: Ik denk mannetjes, zo'n behaard lichaam he.. *





* Niet uit te leggen voor de 80e x we gaan doeiii *



* A: Wa is da pep of sos?
W: Pep
B: Jaja, wa dacht je dan?
A: Sos.. *

Geen opmerkingen: