dinsdag 28 november 2006

-- 2005 Mei --

MEI





* A: Wat gaan we dalijk doen?
K: Poepen in een ouderwetse schoen.. *







* K: We moete zo de site bijwerke, anders lope we dalijk 10.000 grappige dinge achter.. *






* Jp: Waarom nou precies zo?
A: Omdat zo wij gister daar ook stonden.. *







* B: Mijn broek zit te los.
A: Hmm das nie mooi, zo'n dunne jonge..
Jp: Neej, dan zegge ze dalijk: wa ligt daar voor een splinter op de stoep? *







* K wil een glas van een bankje afduwe bij de Boemelaer.
A: Neej nie doen..
K(paniekerig): OOw krijg je dan straf?! *






* B: Ut is tiet foer un lien *






* Ru: K, je mag wel vaker draaie!
K: Neej, ik hoef geen fakkel.. *







* K: Es schneeht neben der keet und es schneeht unter die nose niese neuse nase näse von B. *






* A: Ik heb een zonnebril nodig, want ut licht is te fel, k moet steeds zo knijpe..
K(verfrissend): OOoooww daar zijn die dus voor, die zonnebrils! *







* A pakt een balletje wa licht geeft van ut prikbord bij K op de kamer
A: Euujj dis mooi!!
K(uit handen trekkend): Nie doen, das geheim..
A: Geheim? K hoe oud ben jij man haha!
K: Neej, dalijk komt er die blauwe geest uit van Aladdin..
A: Haha jah das toch juist goed, dan weet ik al wa ik ga wense..
K: Neej, want die is kwaad geworde..
A: Hahah!! Kwaad!! Op wie dan?! *







* G zit te draaien bij t oppassen.
A: Dalijk komen die mensen thuis, haha "Eeejuh, gezellig hier?!"
G: Jah, "ook een bloowtje..??" kleed je je zo uit... *






* K: Ik wil nog meer chocola...
A: Dan koop je een...
K: Chocoladeboom?
A: Neeh...
K: Cacaoplant?
A heel veel later...: HAHAHAH een cacaoplant!! Hahah moet je die eerst helemaal kweken, melk gaan halen enzo
K: Enne... nootjes *







* A: Bah, vuile vieze mogolie *






* Film op tv:
Een vrouwtje staat een American Footballer te intervieuwe die in z'n nakie staat. (wordt van de 8erkant gefilmd, je ziet dus zijn ass) Opeens laat ze van zenuwachtigheid de microfoon valle, voor z'n voete. Ze raapt hem op, overal heenkijkend behalve naar DAT ene, en ook niet naar de grond. Ze zit dus kei debiel op dr hurke de grond af te taste, zoekend naar de microfoon.. <-- Was egt nie normaal grappig A komt NIET meer bij... K ook niet.. *



*K vraagt aan A of ze even op haar rug wil gaan zitten, dat vindt K fijn...
K: Whahahahhaahhhahh HMMMMMMM!!... Oschj!... Oschjestaartsoep hahah!... Auww.... Hahahahah....
L: God verzet oe een keer dan.. Sjongejongejonge...
A: Je wordt slap als je lacht he, je kunt nou helemaal nix doen...
K: Neeejj.. Haahahhah! OOhh check hum! A ga us op mn bips zitte.
L: Op mn bips
K: Op mn achterwerk dan, op mn stuitje.. OOhh jah daaar oow..
L: Bilnaad..
K: Ooh,, neej toch nie, iets meer naar deze kant zo, eejj nie zoveel haha!!
L: Let op dalijk is de bank nat! Hahaha!
A: ooh wa ben jij erg!
K: Wa ben jij erg!
L: Ohohohh!
K: Hihihih neeej oohh asjeblief A, neej doe da dan fijn.
SP: Volgens mij ken ik massages nog beter..
K: Nee doe us met de rug zo, nee, ooww auw nee di zit kei kut aahh ahha doe normaal aaah aaah kutwijf, doe normaal! Aaah.. Ik krijg trane in mn oge, ow ik heb ze al HAHAHAHAH! GA dr vanaf man!! Aaahh doe nie!!
A: Doe dan iets! Jij doet oook helemaal nix he!
K: Wa moet ik doen ik kan toch nix doen.. Of wel? Kan ik iets doen? Ik kan wel een poging wage natuurlijk.. Ik ben helemaal uitgeput door da prate man! Uhhh nou kan ik helemaal nix meer uhhhhhh kutje rot nou us op! Ga je dalijk op mn hoofd zitte jah! Auwww A nou moet je echt... nee nou lijk je op papa, vroeger ging die altijd gwoon op me zitte met da volle gewicht, ooit ben ik bijna gestikt man! Das echt waar!...Oohh rot nou us op man! L, duw A dr us vanaf... Trekke of uh slepe manie uit hoe!
L: Als jij je nou us een keer je omdraaid ofzo..
SP: A, A, kom hier ttt.. Kom dan! Neej, voedsel werkt nie..
K: Neejj mn oorbel zit vast aan de bankkk.....
L: hhahah, kun je hier vannacht blijve slape!
K: A, als je dr nou nie af gaat!!
A: Auw!!!
K: Ga af dan! A, je weet nie hoe...
L: Je weet nie hoe.. Hoe..Hoe errig ik.. haha..
K: Hihih... KUTWIJF! Ik haat je! Ik blijf nie meer bij je slape ik ga wel thuis slape! Nee.. kut op man! Neej nou moet je dr egt af...
A: Hahaha!!
A gaat er eindelijk vanaf. K is erg boos. Ze gaan vechten. Maar alles liep toch nog best goed af... *






* L: Eej bedenkt!
K: Esjeblef! *






* K: Wat doet dat daar?
A: Zijn.. *






* A: Vieze vuile achterlijke nicht!!
K: Hahahah NICHT!!!! Hahah ik snap 'm *







* K: Ik heb een muggenbult overal.. *






* K: Telepathie, Sander Petit.. *





* R: Eej weet je nog die ene vent, hoe heette die nou..?
L: Ik wil ut niet eens wete.. Hoe heette die ook alweer? *







* A: Ik heb zin in vlaai..K: Neej! Praat voor jezelf! *

1 opmerking:

Sander zei

Ik vraag u vriendelijk doch dringend het gedeelte: K: telepathie, Sander Petit van uw blog te verwijderen.
Indien u dit niet van uw blog haalt, zal ik gedwongen zijn verdere, eventueel juridische, stappen te ondernemen.

Bij voorbaar dank,

Sander Petit