dinsdag 28 november 2006

-- 2005 Maart --

MAART




* K: Ik heb vandaag gewerkt...
A: Jaah? Ojaah da wis ik! En hoe was ut?
K: Jah leuk..
A: Ik heb gister gewerkt..
K: Jaah? En hoe was ut?
A: Jah leuk... *




* S.P: Wat heb jij daar voor een moedervlek-achtig idee op je gezicht?
K: Was da nou weer voor een lang woord? Kon je da nie anders zegge?
S.P: Neej ik kon zo ff nix anders bedenke...
K: Jah gwoon puntje ofzo..?! *




* K wil voor de gein met een vork een sigaret roke...
A(duwend): Jaaah doe us!!
K: Neej nie doen! Das vies voor de vork! *





* K vouwt van een pakje marlboro een voetbalshirtje..
K wis nie da ze ut kon, maar uiteindelijk was ze toch erg blij met het resultaat. Ze was natuurlijk erg trots op haar voetbalshirtje..
L: Voetbalshirt?! Lijkt meer een naveltruitje!! *





* A: Hoor jij di?
K: Jah..
A: Das de microfoon..
K: Ooh.. Hoor jij di?
A: Jah..
K: Das de microfoon.. *




* K heeft last van haar keel. Als ze gaat prate dan komt er bijna geen geluid uit..
Ze pakt de fles cola en begint te drinke..
K: Ik moet blijve pr.. -knoeiknoei *





* K: Ik werk, hij werkt, tja.. da werkt gwoon nie.. *




* K: Toen moest ik kei hard lache en hij moest ok kei hard lache! Was egt lache man! *




* K(ineens): Eeh ik dacht net iets maar ik was vergete wa da was... *




* K: Jah d'r gebeurt vrij weinig hier.. W zit zo levenloos voor zich uit te kijke alsof hij het stront tege de muur omhoog ziet kruipe. En daar heb je A die zit aan m'n haar te trekke. *




* K, W en A zitte 's avonds laat samen in de serre..
K: Ohh dis egt geweldig.. Familie.. Hoe noem je da? Familie-orgie hehe *




* K: Er was maar 1.. troost.. in die.. jaren.. Uhh.. en dat was.. (fluisterend) Hasj.. Heerlijk! *




* K: Dat bedoelde die dus, maar W zat weer zo levenloos voor zich uit te stare, ditmaal alsof hij een geit tegen een straat aan zag.. ronken.. (WTF IS RONKEN?!?) *




* A: Ik denk niet dat de luisteraars zoveel intresse hebbe in jou rottige geluid van jou rottige kutstem..
K: Weet je ik denk dat jij je vuile bek moet houde anders dan sla ik hem wel dicht en welnu op je neus of op je mond..
A: Oh op m'n mond dan graag *




* A: Kim, lever jij dat proefwerk morgen in?
K: Pufwek.. Mogge.. Inn *

Geen opmerkingen: