dinsdag 28 november 2006

-- 2005 Juni --

JUNI

* K: Eej weetje nog toen met opa, toen we die bank naar achter schoven?!
A: Jaa, keiii lullig!! Kei zielig eigenlijk..
K: Jah haha, maar ik dacht er eigenlijk helemaal niet bij na.. Dat al die ouwe botten konden breken... *





* A en K liggen om 12 uur nog in bed..
K: Zullen we nou opstappen? (opstaan)*




* In de auto bij B.:
A: Eej B, wa tril jij toch!
B: Jah, heb een vibrator ingeslikt..
M.N.: Een kutbrommer
K: Wa zei je nou M?
A: Die zei: Een kutbrommer
K verstaat t nog steeds niet maar antwoord maar: OOH!! Ik dacht dat ie kutbrommer zei..! *





* A: Jij weet da wel he?
K: Tuurlijk weet ik da, ik ben toch nie op m'n.. Ohjah k ben wel op m'n achterhoofd gevalle.. *




* A+K zingen: Ik ben niet verliefd op jou, maar verliefd op je bil. Ooooh, wat zie jij er heerlijk uit, ik wil je opeten net als (K:) PIZZA!!! *




* K: Neej, ik kan nie spijbele.. Ik moet eiglijk naar school..
A: Aah neej man, school is voor mietjes.. *





* K: Ik ga m'n bed opzoeken, en als ik over 10 minuten nog nie trug ben, dan heb ik um gevonde.. *



* K: Ik ga de paaseieren zoeken, en als ik over 10 minuten nog niet trug ben, dan heb ik ze nog nie gevonde.. *



* K (tegen A): Moet jij zegge tege jullie mam: Mam, ik ga L opzoeke, en als ik morge nog nie trug ben, dan heb ik um gevonde.. *




* K: Wa staat daar nou?
A: Haha grappig! Lijkt wel Arabiers!
K: Haha jah, Arabiers!
(even stil)
A + K: ARÁBISCH!! Hahaa!! *





* K: Ohsja! (combinatie van oja en shit)
(even stil).. A+K: Hahahahahah!!! *




* Lin tegen een dikke: Ik heb misschien wel zwembandjes, maar jij hebt een hele strandbal ingeslikt! *




* SP: Wa ben jij toch een gnoom! *




* hierron, jààn! *




* K slaapt. A gooit een boekje op K's hoofd, A kei hard lache.
K: Wa?! Wa is er dan? Zeg nou! Zeg! Wa is dr?! Wa?! *





* K ligt in bed.
K: Zo ligt m'n arm het fijnst (elleboog op de grond, onderarm verticaal) Was hier maar een hendeltje zo.. Ja egt man! Ooh daar heb ik zin in ! Zo'n touwtje zo man egt fijn!! *




* K kei slaperig...
A: Als er 14 staat moete we opstaan he! (09:14 uur)
K draait zich abrubt om: jah ik ben toch al kei wakker man! En slaapt weer verder.. *

1 opmerking:

ligamaister zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.