dinsdag 28 november 2006

-- 2005 Februari --

FEBRUARI



* K: Ik moet Lilian bellen, Lilian Bout.
A: Wies da?
K: Mijn oppasser
A: Wie?!
K: Mijn oppasser!
A: Wie moes je net dan belle?
K: Iris
A: Neej van da aangenome..
K: Margriet Bouten..?
A: Ook al Bouten!
K: Jaah Bouten hahaha! Wa een stinkfamilie! Allebei! *




* A dacht dat K zei: Als jij je dr voortvree
Daarna dacht A: Als jij je dr voor zou richten
(K zei dus: Als jij dr voor zorgt...)
K: Oh ik dacht dat jij dacht dat ik zei... *




* K schudt een hele zak M&M's in haar jaszak leeg...
A: Neej man gek! Wat doe je? Dalijk smelt da!
K (dreug): Ohjah-oops..! *





* K: Ik heb een splinter!
A: Jeuujj! *




* K: Ik heb echt zin in de zomer..
A: Jah ik ook..
K: Echt niet normaal!
A: Neej ik ook nie.. *




* A: Da komt zo toch nooit meer goed..
K: Ach jahwel.. da moet gewoon nog ff... Wegvaren...!
Eejj E.S Roei es door!! *





* K wijst ergens naar, A vraagt: Wat?!
K: Nee nix meer
A: Jawel, wat?!?
K: Een auto die net voorbij is die je nu toch nie meer kan zien..
A(droog): Oh dat..! *




* Op ZONDAGMORGEN is A met J.E aan het bellen, die een peuk aan 't roken is in kantoor..
Vraagt K: Huh, kantoor? Wanneer is die afgewerkt dan?! *




* A is wat aan ut zingen over J.E dat hij nog in bed ligt:
A: Schlapfkopf aufsteigen, schlapfkopf aufsteigen, schlapfkopf aufsteigen.. Hmmm jaah so geil! Hmm jah geile poepah! Ooh jahh.. Hmm du geile poepah!
K: Jaah spreek da us in op J.E zn voicemail!!
A weigert.. Maar blijft doorzinge..
K: Jij bent egt een Duitse Tiroler..
A (met hoge lachende stem): Hahaha!! Een Duitse Tiroooler!!
A doet nog steeds net of ze J.E zn voicemail inspreekt..; Schlapfkopf aufsteigen, schlapfkopf aufsteigen, schlapfkopf aufsteigen.. Hmmm jaah so geil! Hmm jah geile poepah! Hmm jah ...
K: Met Johnny..
A: ..So geil... Hahahhahahah!!
K: Hahahahah! *




* A: J.E, Zulle we een stukje gaan rijden?
J.E: Neeeeeehh....
K: J.E, Zulle we geen stukje gaan rijden?
A: Jah leuk!:D *





* A was heel irritant bezig in de auto..
J.E: Ooohh PLEASE!!!!
A: Politie? Waar?! *




* K + A liggen in bed.. En K praat natuurlijk in haar slaap.. En dat niet alleen! Ineens begint K te lachen in haar slaap.
A: Lachte jij nou?!
K: Jah..
A: Waarom dan?
K: Jah.. k was aan ut denke..
A: Waaraan dan?
K: Jah aan de tv dat die dood moest, da zei ik tege jou!
A: Huh hoezo dan?
K: Jah ik zei dat die tv dood moest!
A: Huh in je droom?
K: Jaahh!
A: Ma da was je nie aan denke da was je aan het drome..!
Ondertusse slaapt K gewoon verder en daarna heeft A wel 4x opnieuw moeten vertellen hoe dat gesprek van de tv nou eigelijk ging.. DAAR WOR JE TOCH MOE VAN!!! *




* A is 's avonds heel laat uit haar dagboek voor aan het lezen aan K. Maar K vond het niet zo interessant...
A: K, luister je wel?? K!
K (moe): Jahh.. Waar gaan we heen..? *





* K: Eeehh.. Meine anoes!! *




* K, W, A, en J.E zitten bij J.E in de auto. Ineens gaat het erover dat vrouwen meer praten en roddelen als mannen. (Dat kwam omdat J.E vond dat A + K teveel aan ut praten waren)
K: Jah maar hallo, ik ben nou een beetje gaar dus da moet je me kwalijk ne.. NIE kwalijk néme........ Kut da mag ik er nie inzegge! AAAAHHH!!! Sorry neem ik trug! Hahahaha!! *





* In de auto bij J.E hadden we een zakje en dat had A helemaal afgelikt. Toen viel het op de grond en raapte K het op en likte er ook aan.. Owneej, ze ROOK eraan. Toen pakte A het zakje weer en stopte het gewoon in de asbak. Daarna was iedereen naar het zakje aan het zoeken, maar A wist niet waarnaar ze nou eigenlijk aan het zoeken waren, maar ze zocht wel mee. Pakt ze na lang kijken een goor flesje van de grond..
A: Hier, ik denk da ik ut heb gevonde! Is ut di?
J.E: Neej neej A, da is ut nie!
A: Jah wa zoeke jullie dan??
J.E: Jah da zakje.
A: ..Zakje? (Even stil) Oooww maar da zit hier! In de prullebak! Hahahaha! *





* K was de hele tijd rare gezichte aan ut trekke en dan vroeg ze: Op wie lijk ik nou, op wie lijk ik nou, op wie lijk ik nou???
A: Op jezelf, op jezelf, jah weer jezelf, jep jezelf..
K houdt ermee op..
A(dreug):Een aap.. *




* J.E: Wie bedoel je dan?
A: Jah die ene jonge, die kale, met die hare hierzo nie.. *





* K: Altijd doe jij da nooit! *




* A:Niet teveel zout... *




* K: Ik vind die helemaal nie.................(ff later) mooi
J: Moest je nog ff bedenken wa je dr van vond?
K: Nee ik moest ff slikken
A: Waarom slik jij midden in een zin?!
K: HAHAHAHAHAH *





* K: Wa ga jij financieren nie? *




* A+K lachten teveel volgens J.E...
J.E: Ga asjeblief erges anders zitten!
K staat op.. : Is goed ik ga wel op deze stoel zitten hoor *




* A begint ineens keihard te fietsen, zegt K: Woow jij hebt er zin in..! *




* S.P doet iemand anders na aan de telefoon: Met mij...
S.P: Ja, is april ook in de buurt?
K: Jah! Nog n paar nachtjes slapen.. *





* K: Ken jij Beringe?
A: Uhh.... neeh..
K: Da plaatsje
A: OOOOHW UHHH... *




* A: Ik moet naar de wc een beetje *



* K: Ik wil een andere! Deze is nie vies! *

Geen opmerkingen: