dinsdag 28 november 2006

-- 2005 Juli/Augustus --

JULI / AUGUSTUS zoiets

* A: Ik moet een vork hebbe, waar staan die?
K(serieus): Jahh.. die staan in de kast... *




* L heeft zijn verstandskieze late trekke.
A: Waarom heb je die tand nie meegenome dan?
L: Jah wa heb je dr aan?
K: Kun je dr naar kijke. *




* A: Ik heb dorst, K geef da flesje us..
K: Nou dr zit nix meer uhh.. in *drink drink* *




* K typt naar vader: Ik blijf bij A slape olé (i.p.v oké) *




* R: Wa ben jij actief zeg!
K: Wie is er een tiet? Ik ben geen tiet! *




* A: Ik moet de wekker nog zette.
K(zuchtend): Jah.... OOW DOE!! *





* A friemelt aan dekbed bij K.
K: Wah?! Wa doe je?!?! WAH?! *





* K: Ik wor ook nie zo snel verliefd alleen als het (boos:) KEI LEUKE KNAPPE LIEVE JONGENS ZIJN!!! :@ *




* K: Met jou verjaardag geef ik jou de dvd box van Irma en Ingrid, allemaal met biks.
A: Daar kan ik lang mee doen dan. Voorda die verslete zijn..
K: Je hele leve..
A: Langer.. *





* R: Ik, wil een meisje..
K antwoord: Ik, bén een meisje.. *





* K zegt '' Naakte trien '' ipv Nectarine... *




* A: ...ik voel me soms zó slap! *




* R: *(boer)* (<-- in K's gezicht).. zoekt vrouw K: en ik een dokter! *




* R: *(boer)* .. zoekt vrouw
K: Je lacht als een *(boer)* met kiespijn *




* R: Geef mij die foto uh, uh, uh.. us! *




* K en A waren aan t fikken met kaarsjes, alles wat we konden vinden gooiden we erin. Ineens had K een touwtje en gooit t erin.
A: Huh?! Waar haal je da nou vandaan??
K (dreug): Jahh.. da zat op mn rug en toen heb k da dr maar ingedaan.. *




* A: Hoelaat kom je dan naar ons toe morgen..?
K: Moet k ff op de kalender kijken *



* A: Wij zitten hier keihard te lache en hun.. ja die lache nie *




* K: Jah, zeg, stel... *




* A gooit haar benen over K heen, maar K vindt dat niet goed. A blijft zitten dus
K zegt: Ja ff dan... 5 sec later: Hoelang is t nog?? *




* - Bakkerij Achmed ipv Bakkerij Bart
- Fatima & Mustafa ipv Mario & Rene *





* K rennend in t bijna donker (bij t vissen): Ik ben helemaal gedesOOOHW FUCK SHIT Wa is hier allemaal?!? *




* B, A en K lopen terug naar de rest om lange bladchen te vragen.
A: Moete we nog zóver lopen, kunne we nie schreeuwe vanuit hier? *




* A: Pup-ops *



* K wil egt heeel graag met t fietscamé fee.. *




* K: Wa is een reetkever? Is da iets?
A: Haha! Wa ben jij toch een reetkever zeg!
K: Neej jij, nertsekont! *




* K: Jah da moet op de site! Haha!
A: Wa bedoel je?
K: Ja da van nette *





* A: En, hoe was het?
K: Jah uh... intrigerend..
A(knikt begrijpend): Aha..
K: Wa is da eigelijk? *





* suracaou *




* A: Heb jij ooit op school gepoept?
K: Haha neej!
A: Hahaha nee wie doet da nou?! Da zou ik nou egt us wille wete.. *





* K doet opa na.. Ondertusse gaat B op haar plek zitte..
K(met opa's stem): Kom dr noe uut! Of ik trek oe aan oew haren uut de auto! G*dverdomme! Doar zit ik! ..........*




* B: Heeft iemand van jullie een aansteker?
A: Jah..
B: Waar dan?
A: Misschien hier.... of misschien wel daar.. Of misschien ligt ie daaronder.. Maar misschien ok wel nie.. *

Geen opmerkingen: