dinsdag 28 november 2006

-- 2005 September --

SEPTEMBER



Dit was een keer bij de Schatberg (zwemmen)




* K ligt slapend te zonne..
A denkt, ik doe us lief, smeer haar ff in voorda ze verbrand...
K: Kutwijf! Doe us nie!! AAaaahh!!
A: Ik smeer jou in hoor!
K: Neej nie doen!
A loopt weg na t insmeren
K: A, dankjewel he..
Daarna wist K hier natuurlijk nix meer van.. *




* K moest zich om gaan klede want ze had haar bikini nog niet aan..
A: Jah, kleed je hier gwoon om...
K: Neej man, ik ga hier nie in mn blote piemel rondlope!! *



--------Einde Schatberg--------


* K: Geniet, maar drink met Maarten *

* L: Wat ben jij een beauty, kees *




* K: Was dr aan de hand?
A: Vingers.. *




* A: Ben je nou helemaal van de ratte besnuffeld?! *




* MOPJE *


Een Engelse man tegen een NederLandse man:
+ What do you do for living?
- I fok horses
+ Pardon?
- Ja, paarden





* R, L, E en K zijn aan het toepe.. L was iets aan het vertelle over neuke en K wou nét kloppe:
K zegt prongeluk: Ik neuk! (ipv ik klop) *

Geen opmerkingen: